dinsdag 2 januari 2018

La la la llama

Sommige patronen roepen gewoon om bandwerk en zo is de kleerkast van Lien op een wip enkele truien rijker. De Emma trui, een gratis patroontje van Griet, is ideaal voor bandwerk!


Een zwarte versie toonde ik je hier al. Vandaag is de okergele versie aan de beurt. Okergeel... 1 van de kleuren waar ik een zwak voor heb. Herken je dit kleine meisje nog? ;-)
Een 3de Emma trui toon ik jullie later :-)


Ik combineerde met het lama-stofje. Geen lama's als huisdier maar wel geliefd op stofjes. De hint van Lien was snel begrepen.


Een eenvoudig rimpelrokje... soms moet het niet meer zijn.
De zwarte Emma trui zou trouwens ook perfect bij dit stofje passen voor een andere look.



trui
stof: french terry Chai oker en bijpassende boordstof van See You at Six
patroon: gratis patroon Emma trui van Emma&Mona

rokje
stof: Lovely Llama's van Michael Miller

---

In dit eerste bericht van 2018 wil ik jullie ook een productief en creatief naaijaar toewensen!
Ik wens jullie veel liefde voor elkaar maar ook voor jezelf!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten